رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون:

27 کیلومتر از جاده های تیران وکرون در حال لکه گیری و آسفالت است

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون گفت: 27 کیلومتر از جاده های این شهرستان در قالب پروژه بهسازی آسفالت جاده های غرب استان اصفهان در حال لکه گیری و آسفالت قرار گرفته است.

بهنام پاکدامن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت نامطلوب آسفالت در برخی از جاده های تیران و کرون نارضایتی رانندگان را به همراه داشت که عملیات لکه گیری و اصلاح آسفالت آن در حال انجام است.

وی افزود: لکه گیری آسفالت از نجف آباد تا تیران و کمربندی این شهرستان انجام شده و پیمانکاران پروژه در دو جاده تیران به داران و داران به تیران در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون با بیان اینکه این اقدام در قالب پروژه لکه گیری و اجرای روکش آسفالت جاده های غرب استان اصفهان در حال انجام است، تصریح کرد: 27 کیلومتر آن در حوزه راهداری تیران قرار دارد.

به گفته پاکدامن پس از لکه گیری نقاط خراب شده جاده ها، روکش آسفالت نیز انجام خواهد شد و وضعیت این مسیر پر تردد اصلاح و نارضایتی های رانندگان کاهش پیدا می کند.

وی ادامه داد: جاده های تیران و کرون در زمره پنج محور مواصلاتی پرتردد استان اصفهان محسوب می شود که خدمت رسانی در این نقطه به افزایش ایمنی راه و تسهیل شرایط تردد کمک می کند که این اقدام در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون با بیان اینکه جاده تیران به چادگان از مسیرهای پر تردد است، تصریح کرد: این مسیر کم عرض بوده و نیاز به تعریض دارد که راه سازی جزء مأموریت های راه و شهرسازی است و باید پس از انجام اقدامات قانونی صورت بگیرد، اما راهداری و حمل و نقل برای پیشگیری از تصادفات، آشکارسازی علائم و نصب علائم هشداری را انجام داده و نظارت تیم های راهداری و پلیس وجود دارد.

پاکدامن خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی تیران و کرون به لحاظ ارتباط بین شهرستان های غرب اصفهان و تعدادی از استان های کشور و همچنین ظرفیت گردشگری باعث شده که حجم بالایی در جاده های این منطقه تردد صورت بگیرد از این رو ایمنی و خدمت رسانی در این مسیر مهم است.

انتهای پیام

نظرات

captcha